بهترین های تکنولوژی روز دنیا همراه با آموزش و نحوه خرید

چرا لپ تاپ را از کالاوما بخریم؟

چرا لپ تاپ را از کالاوما بخریم؟

laptopکانفیگ لپ تاپ لپ تاپ hp pavilion gaming 17 ! عبارتی که موقع خرید لپ تاپ میشونید ، مخصوصا اگه بخواید لپ تاپ رو به صورت حضوری بخرید ! اما این کانفیگ لپ تاپ چیه و چجوری میتونید پیداش کنید ! کانفیگ لپ تاپ چیه ؟ کانفیگ لپ تاپ شکل با کلاس شده مشخصات لپ تاپ هستش . در واقع به مشخصات سخت افزاری یه لپ تاپ میگن کانفیگ . واژه کانفیگ از انگلیسی اومده . تو انگلیسی میگن Laptop Configuration که ایرانیا کوتاهش کردن و فقط میگن کانفیگ ! پس کامفیگ نیست ، کانفیگه ! موقع خرید مثلا میگن این لپ تاپ کانفیگ خفنی داره یعنی قطعات سخت افزاری خوبی داره ، لپ تاپ قدرتمندیه ! قطعات سخت افزاری لپ تاپ مثل سی پی یو ، گرافیک ، رم ، هارد ، حافظه کش و … پس متوجه شدین که کانفیگ لپ تاپ چیز عجیب غریبی نیست اما چطور میتونیم قبل از خرید و یا بعد از خرید کانفیگ لپ تاپ رو چک کنیم ؟ یه بار برای همیشه تلفظ انگلیسی رو یاد بگیر!

  • دانلود در چند ثانیه، برای همیشه سرگرم کننده است
  • اندازه صفحه نمایش: ۲۴ اینچ
  • درایورهای ویدئویی
  • خطوط هوایی
  • پردازنده مرکزی: اینتل Core i3 ۷۱۰۰ یا نسل هفتمی
  • تعداد کل درگاههای USB: شش درگاه
  • گرافیک ضعیف­تر به نسبت رایانه­های رومیزی هم رده خود
  • مایکروسافت (MICROSOFT)

 

laptopدر نتیجه طول عمر بیشتری از کامپیوتر رومیزی مشاهده می کنید. مهمترین تفاوت کامپیوتر و لپ تاپ چیست؟ کامپیوترهای رومیزی را میتوانید در محیط کار و بر روی میز قرار دهید. این سیستم ها قدرت بسیار بیشتری دارند. علاوه بر این، مانیتور، صفحه کلید و موس جداگانه ای بر روی کامپیوتر نصب میشود. لپ تاپ ها یک دستگاه همه کاره و قابل حمل هستند که از قدرت کمتری برخوردار بوده ولی امکان استفاده در هر محیطی را خواهند داشت. قیمت لپ تاپ بیشتر است یا کامپیوتر رومیزی؟ اگر بودجه خاصی برای خرید لپ تاپ یا کامپیوتر کنار گذاشته اید، باید بدانید که با استفاده از آن می توانید یک سیستم رومیزی با قدرت به مراتب بیشتر در مقایسه با لپ تاپ خریداری کنید. بهترین برندهای تولید کننده لپ تاپ کدامند؟ برندهای مختلفی امروزه در زمینه تولید و فروش لپ تاپ، خدمات خود را ارائه میدهند. در عین حال ایسوس، لنوو، hd و ایسر به عنوان محبوب ترین برندها مد نظر قرار گرفته اند.

با این نکات رایانه خود را تقویت کنید

laptopلپ تاپ ها دارای یک صفحه کلید سرخود هستند و یک ماوس نیز روی صفحه زیرین ولی می توان صفحه کلید و ماوس خارجی و جداگانه نیز به آن ها متصل کرد. در یک لپ تاپ استاندارد همه اجزا و ورودی ها و خروجی هایی که در یک رایانه رومیزی دیده می شوند با هم ترکیب شده و یک واحد را به وجود می آورند. این اجزا عبارتند از: نمایشگر رایانه، بلندگوی رایانه، صفحه کلید، دیسک گردان نوری، الخ لپ تاپ های سال ۲۰۱۶ وب بین و میکروفون را نیز درون خود دارند. بعضی از لپ تاپ های سال ۲۰۱۶ دارای صفحه لمسی هستند. لپ تاپ ها معمولاً شارژر دارند. ویژگی های سخت افزاری لپ تاپ ها با توجه به مدل، ساخت و قیمت متفاوت است. قبل از توسعه رایانه نوت بوک و لپ تاپ، عقاید مشابه ارائه شد مانند: الن کی که Xerox pare را در اوایل ۱۹۷۰ راه اندازی کرد. نخستین رایانه پرتابل در ۱۹۸۱ معرفی شد و در آن از سیستم عامل CP/M استفاده شد. اگر چه این رایانه خیلی سنگین و بزرگ بود و مانیتور کوچک CRT داشت اثر زیادی در تجارت داشته است.

laptopمینی کامپیوتر یا کامپیوترهای کوچک، پیشرفته و قدرتمند هستند که جایگزینی سریع، مناسب و قابل اعتمادی برای کیسهای کامپیوتر و لپتاپهای بزرگ، قدیمی و حجیم است. یک مینی کامپیوتر بیشتر از ویژگیها و قابلیتهای یک کیس قدیمی و سنتی برخوردار است، اما از نظر اندازه فیزیکی کوچکتر است و 18 مزیت نسبت به کیسهای قدیمی دارد. کامپیوتر مینی ترکیبی از قدرت، کارایی مناسب و هماهنگی قطعات با راندمان بسیار بالا است. یک کیس کامپیوتر کوچک به اندازه هارد اکسترنال که تمام نیاز های کاربر را مرتفع می ­سازد. این کیس ها به اصطلاح مینی کامپیوتر یا کامپیوتر کوچک نامیده می شوند که عمدتا به دو صورت تین کلاینت و زیروکلاینت عرضه می شوند. این کامپیوتر های کوچک قابلیت اتصال چند مانیتور به صورت همزمان دارد. این قابلیت شرایط بسیار خوبی را برای انجام کارهای حرفه ای و پردازش­های سنگین گرافیکی فراهم کرده است. علاقه­ مندان به بازی های کامپیوتری یا گیمر ها نیز می توانند از نسخه های مخصوص بازی این کامپیوتر کوچک بهره بگیرند قدرتی مثال زدنی را برای عاشقان بازی های کامپیوتری به ارمغان می آورد.

از طرف دیگر کیبورد خیلی تعریفی ندارد و حاشیههای دور نمایشگر نیز بیش از اندازه زیاد هستند و البته قیمت آن هم اصلا ارزان نیست. 1. بهترین لپتاپ های core i7 برای چه کاری خوب هستند؟ برترین لپ تاپهای کورای ۷ عملکرد خیلی خوبی دارند و برای گیمینگ، تولید محتوا، مالتی تسکینگ و ویرایش انواع مدیا مثل ویدیو و تصویر عالی هستند. 2. کدام لپتاپها بهترین لپ تاپ های i7 هستند؟ لپ تاپ Core i7 Asus ROG Zephyrus M ، لپ تاپ Core i7 نسل 10 MSI Creator 15M و سایر لپتاپهایی که در این مقاله معرفی شدهاند از بهترین لپتاپ های core i7 بشمار میروند. در این مطلب با بهترین لپ تاپ های Core i7 بازار آشنا شدیم. در حالی که تا چندین سال پیش این پردازندهها فقط در مدلهای ردهبالا و میانرده استفاده میشد، حالا پای آنها به مدلهای اقتصادی هم باز شده است. البته که مدلهای استفاده شده در این لپتاپهای اقتصادی، قابل مقایسه با سری H یا P پردازندههای Core i7 نیستند. نظر شما در مورد این لپتاپها چیست؟ اگر جای لپتاپ دیگری در فهرست برترین لپتاپ های کورای ۷ خالی است، حتما آن را با ما و سایر کاربران پلازا بهاشتراک بگذارید.

laptopهنگامی که لپ تاپها به بازار آمدند نیاز افراد به داشتن کامپیوتری که بتوانند آن را با خود حمل کنند برطرف شد اما رفته رفته و با پیشرفت تکنولوژی، لپ تاپها کاربردهای گوناگون و بیشتری در زندگی روزمره پیدا کردند. جدای از قابل حمل بودن لپ تاپها، فضای کمی که نیاز دارند باعث شده که در محیطهای کوچک تجاری یا اداری نیز از لپ تاپ به جای کامپیوترهای رومیزی استفاده شود. لپتاپها بهطور یکسان ساخته نمیشوند، بلکه هرکدام از آنها ویژگیهای سختافزاری متفاوتی دارند. درواقع این ویژگیهای متفاوت سبب شدهاند تا از لپ تاپ برای کاربردهای اداری، خانگی، مهندسی، طراحی و گرافیکی، دانشجویی و گیمینگ استفاده شود. امروزه مدل های بسیار متنوعی از انواع لپ تاپ در دنیا توسط شرکت های مختلف تولید می شوند. تنوع بالای لپ تاپ ها باعث شده تا بسیاری از افراد در حین خرید انواع لپ تاپ دچار تردید شوند. عوامل متعددی در قیمت انواع لپ تاپ دخیل هستند و برای خرید لپ تاپ مناسب برای خود چندین معیار مختلف وجود دارد که در توضیحات زیر به مهمترین آن خرید لپ تاپ استوک ها پرداخته ایم.

laptopاساتید دانشگاه برای تدریس از لپ تاپ و پروژکتور ها برای یادگیری بهتر دانشجو و دانش آموز بهره می گیرند. کتاب خواندن از طریق e-book ها در لپ تاپ که نسبت به خرید کتاب های چاپی ارزان تر بوده و می توان راحت تر به نسخه های جدید دسترسی پیدا کرد. امیدواریم که در این مقاله کوتاه با کاربرد لپ تاپ در دنیای امروز و زندگی روزمره آشنا شده باشید. تاریخچه لپ تاپ. چه کسی اولین لپ تاپ را اختراع کرد؟ اولین لپ تاپ در سال 1981 توسط آدام آزبورن ، طراح رایانه انگلیسی-آمریکایی متولد تایلند ، اختراع شد. اولین لپ تاپ “آزبورن 1” نام داشت و حدود 1800 دلار قیمت داشت. اولین لپ تاپ برای “آزبورن رایانه” موفقیت بزرگی بود و فروش آن در ماه اول به 10000 دستگاه رسید. پس از آن شرکتهای مختلف کامپیوتر لپ تاپ خود را عرضه کردند. IBM اولین لپ تاپ خود را با نام “IBM 5155” در سال 1984 با ادغام سیستم عامل ویندوز از مایکروسافت عرضه کرد.

همچنین لپتاپهایی وجود دارند که به شما امکان میدهد صفحه را بهطور کامل بچرخانید. اما لپتاپهایی با این قابلیتها گرانتر هستند. تمامکارهای پردازش گرافیکی روی GPU انجام میشود. اگر عاشق بازی هستید و دوست دارید فیلمهای HD & Full HD را روی لپتاپ خود تماشا کنید، لپ تاپ شما باید پردازنده گرافیک قدرتمندی داشته باشد. پردازندههای Intel دارای واحد گرافیکی یکپارچه و قدرتمندی هستند و میتوانند هر کار فشرده گرافیکی را با سهولت انجام دهند. اما اگر عملکرد نهایی گرافیکی را میخواهید، پردازندههای گرافیکی گسسته مانند AMD و Nvidia را انتخاب کنید. ظرفیت باتری: ازآنجاکه لپ تاپ یک وسیله قابلحمل است، بنابراین باید از باتری مناسبی نیز برای کار در هر مکانی برخوردار باشد. لپ تاپ با عمر باتری ضعیف همیشه کار شمارا مختل میکند. بیشتر لپتاپهای ارزانقیمت از باتریهای 6 سلولی استفاده میکنند. این باتریها پس از پر شدن کامل، باید حداقل 4 ساعت لپتاپ را روشن نگهدارند. دقت داشته باشید که عمر باتری به استفاده از لپتاپ و میزان نگهداری شما از آن نیز بستگی دارد. از دیگر نکات مهم هنگام خرید لپتاپ داشتن خدمات پس از فروش و گارانتی است که حتماً باید در نظر بگیرید. بسیاری از شرکتها پیشنهادات جذاب و ضمانتنامه طولانی ارائه میدهند. لپتاپها باگذشت زمان زندگی ما را آسانتر کردهاند. امروزه بهراحتی میتوانیم کارهای را درزمانی کمتر، بهوسیله لپتاپ در هرکجا و در هر زمان انجام دهیم. چه در قطار در حال سفر باشید و چه به مهمانی رفته باشید، لپتاپها میتوانند همیشه در کنار شما باشند و در زمان نیاز به کمک شما بشتابند.

  • کیفیت صدا عالی
  • پردازنده هسته مرکزی Core i7 1165GV
  • قدرت پردازشی متوسط
  • حافظه داخلی
  • سخت افزار بهینه
  • تعیین بودجه و کاربری

laptopتنوع قطعات این سیستمها و راندمان متفاوت آنها در مقایسه با لپ تاپ گیمینگ می تواند شما را یاری کند تا انتخابی متناسب با نیاز خود انجام دهید. اگر به دنبال یک تجربه لذت بخش در اجرای بازی ها هستید، یک کامپیوتر رومیزی میان رده نیز میتواند به شما برای رسیدن به این هدف کمک کند. یکی دیگر از سوالاتی که ممکن است در ذهن کاربران تداعی شود این است که آیا ویندوز لپ تاپ و کامپیوتر با هم تفاوت دارند؟ فرق بین ویندوز لپ تاپ و کامپیوتر در چیست؟ برای نصب ویندوز لپ تاپ و کامپیوتر چگونه باید عمل کرد؟ در واقع برای مقایسه سیستم های رومیزی و لپتاپها، کاربران حساسیت بالایی به خرج می دهند. یکی دیگر از موارد مقایسه ای برای خرید لپ تاپ و کامپیوتر، بررسی ویندوز آنها به شمار میرود. هنگامی که به دنبال تصمیم گیری در مورد مقایسه لپ تاپ و کامپیوتر هستید، این مورد را نیز باید مد نظر قرار دهید. در این بین باید بدانید که کارت گرافیک های موجود در هر لپ تاپ ها در مقایسه با سیستم های گیمینگ عملکرد نسبتا ضعیف تری از خود نشان می دهند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد خرید لپ تاپ استوک لطفا از صفحه ما بخواهید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: لپتاپ استوک، ،
نويسنده : عابد